(Video) Dasyat, Team Paranormal Ini Minta Maaf Pada ‘Pocong’ & ‘Kuntilanak’ Sampai Siap Berpelukan

Sebuah video yang memaparkan dua orang gadis yang merupakan pasukan paranormal sedang memeluk makhluk halus berupa pocong, kuntilanak dan lembaga hitam menjadi tular di media sosial baru-baru ini.

Menerusi video berdurasi satu minit yang dimuat naik oleh seorang individu di Twitter, makhluk-makhluk tersebut kelihatan berdiri berdekatan di dalam sebuah hutan.

Kemudiannya, seorang gadis yang memakai kemeja memberanikan diri mendekati ‘mereka’ sambil membaca doa diikuti dengan seorang lagi gadis. 

 

“Saya minta maaf kalau ada salah dari saya atau teman-teman saya waktu eksplor dan bangsa kalian ada yang tidak terima. Saya minta maaf,” kata wanita dalam video tersebut sambil memeluk pocong berkenaan.

Perkara yang sama juga dilakukan kepada kuntilanak di sebelah pocong tersebut. Dia juga dilihat meminta maaf dan mencium tangan sang kuntilanak.

Aksi tersebut diikuti oleh gadis yang berada di belakangnya yang turut meminta maaf hingga memeluk pocong dan kuntilanak di situ.

Video tersebut sekaligus menarik perhatian warganet dengan rata-ratanya memberikan pelbagai reaksi.

Ada di antaranya yang beranggapan bahwa aksi dalam video tersebut hanya sekadar lakonan, sementara beberapa yang lain menjadikan hal tersebut sebagai sesuatu aksi yang lucu.

“Ketahuan bohongnya tuh, pocong atau kunti kalau dari jauh memang kelihatan seperti jelas boleh di pegang.

Tetapi selepas didekati secara dekat ianya tembus pandangan, kalau nak lihat di dapur rumah makcik ku ada kuntilanak,” kata seorang individu.

Sepertinya para hantu semua kelihatan pasrah saat dipeluk,” tulis seorang individu.

Namun, tidak dipastikan sejauh mana kesahihan video tersebut ataupun ianya hanyalah sekadar lakonan.

Sumber: Twitter, kumparan.com

The post (Video) Dasyat, Team Paranormal Ini Minta Maaf Pada ‘Pocong’ & ‘Kuntilanak’ Sampai Siap Berpelukan appeared first on Siakap Keli.




Post a Comment

0 Comments