(Video) Lelaki Ini Kongsi Cara Ikat Skru Pada Simen Dinding Yang Rapuh

Pasti ramai pernah mengalami frame gambar jatuh atau perhiasan dinding jatuh tiba-tiba, atau penyangkut atau pemegang rail langsir yang sudah longgar. Adakalanya, ia menyakitkan pemandangan melihat skru terkeluar dan barangan yang disangkut berada dalam keadaan yang longgar.

Hal ini boleh disebabkan beberapa perkara, antaranya adalah simen dinding rumah yang ditebuk sudah rapuh. Walaupun berkali-kali dibetulkan, skru tetap tercabut dan tidak kukuh.

Sebenarnya terdapat cara yang betul untuk mengikat kembali skru di dinding. Ikuti perkongsian En Hilmi Jamali yang berkongsikan cara-cara ikat skru pada dinding susupaya  tidak tercabut kembali.

Salam semua. Pernah tak korang kena screw untuk pemegang rail langsir tercabut dari dinding atau ikat screw di dinding batu tapi tak lekat? Tarik boleh tercabut? jom aku share cara aku selesaikan.

Salam semua. Pernah tak korang kena screw utk pemegang rail langsir tercabut dari dinding atau ikat screw di dinding batu tapi tak lekat? tarik boleh tercabut? jom aku share cara aku selesaikan.

Posted by Hilmi Jamali on Wednesday, 15 July 2020

Sumber: Hilmi Jamali

The post (Video) Lelaki Ini Kongsi Cara Ikat Skru Pada Simen Dinding Yang Rapuh appeared first on Siakap Keli.




Post a Comment

0 Comments