“Kalau aku jadi ayah dia , aku pelemp4ng muka dia” – Netizen

Sekarang ni kalau korang perasan ada prank dimana pasangan didalam kereta, wanita akan pura-pura tak sengaja libas beg terkena kepala teman lelaki.

Prank yang banyak dilakukan dari TikTok itu jadi trending, namun ramai yang tak suka dengan cara ini kerana dianggap bi4dap dan keterlaluan.
Lebih bengang lagi apabila ada wanita ini buat prank tersebut dekat ayahnya, sangat bi4dap dan melampau!

Tu ayah kau la bukan member”

Nampaknya video-video macam ni memang tak memberikan respon yang positif dalam kalangan netizen kerana cuba nak mencabar kesabaran seseorang.

Tak kisahlah kalau ayah itu nampak baik sekalipun, tapi tak bermakna kita kena hilang rasa hormat dekat mereka kan?

 

Rata-rata 4.5K netizen yang retweets video ini memang tak suka dan bengang. Malah, bagi warganet, lakukan trend ini tidak sewajarnya diikutkan kerana ia tak nampak kelakar langsung dan nampak bi4dap. Masing-masing maki hamun cara wanita berkenaan.

This is disrespectful and unfunny  – Netizen

Sumber : Lobakmerah




Post a Comment

0 Comments