Tervk Kena Kec4m Selepas Bersuara lsu Bantuan Khusus, Shuib Dan T0mok Akhirnya Mohon Maaf

Kebelakangan ini  cerita berkenaan ‘bantuan khusus’ buat golongan artis yang terjejas amat hngat diperkatakan
dan ada bermacam macam diberikan ada yang p0sitif dan ada yang neg4tif hingga melibatkan ramai orang dikalangan
artis.

Beberapa hari lalu heboh apabila beberapa artis tanah air antaranya, Black, Achey, T0mok dan Shuib dik3cam hebat oleh warganet, yang rata-rata menganggap mereka mahukan sumbangan khas untuk golongan artis.

Bagaimanapun Shuib antara yang bersuara dengan isu terbabit cuba meredakan keadaan dengan tampil membuat permohonan maaf kepada orang ramai di atas kenyataan sebelum ini.

Saya Mohon Maaf Dari Shuib

” Assalammualaikum semua…Saya mengambil apa yang berlaku berhubung kenyataan saya tempoh hari sebagai kesilapan sendiri. Saya MOHON AMPUN DAN MAAF dan saya harap isu ini selesai ….

” Saya terima apa juga kata-kata anda. Satu yang pasti, saya selalu kenang jasa anda semua yang menyokong saya.

” Sama-sama kita berdoa agar negara kita lekas bebas dari C0V-I9 dan semoga kita sentiasa dilindungi,diberkati dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.

” Sama sama kita bantu mana yang memerlukan dan semoga kita terus tabah dlm ujian ini.. Mohon maaf skali lagi” akhiri Shuib.

Terdahulu Shuib telah memuatnaik video di IG di mana beliau bersuara bagi mewakili sebilangan besar artis yang terjejas terutama artis veteran yang termasuk dalam golongan tidak berkemampuan.

Bagaimanapun, serentak dengan permohonan maaf itu, Shuib turut memadam vide0 tersebut yang mencetus perdeb4tan di mana rata-rata netizen meng3cam beliau.

T0mok turut mohon maaf

Sementara itu, penyanyi Tomok turut tampil memohon maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia atas kenyataan dibuat di Instagram mengenai bantuan terhadap anak seni.

Tomok berkata, sebagai manusia biasa dia juga tidak lari dari melakukan kesilapan.

” Untuk tidak menjadikan keadaan semakin burvk saya ingin meminta maaf kepada semua rakyat Malaysia.

” Maaf sekiranya kenyataan saya di IG tempoh hari ada menyakiti hati kalian. Saya juga manusia biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan.

” Maafkan saya semua. Marilah kita sama-sama doakan semoga negara kita dan dunia bebas daripada COVlD-I9,” katanya.

Terdahulu, Tomok menerusi status dimuat naik di IG pada Rabu lalu berkata golongan anak seni juga tidak terkecuali daripada menerima tamparan hebat susulan perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang segala aktiviti seni tidak kira penyanyi, pelakon, pemuzik, kru penerbitan, produksi drama atau filem semuanya terjejas, ditunda atau terpaksa di batalkan.

Menurut Tomok, perkara itu memberikan impak yang besar pada mereka di mana kebanyakan anak seni dan penggiat seni ini menjadikan bidang ini sebagai sumber pendapatan mereka.

Menerusi kenyataan sama, Tomok berkata tidak terkecuali artis senior tanah air yang kurang bernasib baik.
Bagaimanapun, status Tomok itu diperdebatkan dalam kalangan netizen yang menyifatkan artis tidak sepatutnya memohon bantuan khusus.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : malaysiaunited.my




Post a Comment

0 Comments