‘Nak Aku Minta Maaf’ ? Respon Kembali Zarina Anjoulie Bila Ada Selebriti Nak Buat Repot P0lis

Baru-baru ini kec0h tentang ‘perang’ melibatkan beberapa selebriti sehingga tvlar di media sosial. Tapi ingatkan akan berakhir, rupanya tak bila kes ini sehingga melibatkan pihak polis.

Terbaru laporan polis dikatakan dibuat oleh beberapa selebriti ke atas Zarina Anjoulie kerana didkwa Anjoulie telah ‘memp0rak-perndakan’ industri seni tanah air.

Sehubungan itu Anjoulie tampil sekali lagi dan memuat naik video responnya tentang tersebut di laman sosial miliknya.

I argue a bit

ISSUE CASE P0LIS..Aku hujah kan sikit .

Posted by Zarina Anjoulie on Tuesday, March 31, 2020

Anjoulie meluahkan kekecewaan kerana selebriti berkaitan tidak bersemuka dan menghubunginya untuk meminta maaf.

Korang yang kantoikan diri sendiri” – Zarina Anjoulie

Video ini telah meraih 8.8K like dan 1.9K komen, rata-rata menyokong atas tindakan Anjoulie.

Segelintir netizen berpendapat, Zarina Anjoulie tidak perlu minta maaf malah mereka yang seharusnya minta maaf kepada netizen.

 

 

Harap agar  perkara ini tidak berpanjangan, maaf-bermaafan kan sifat yang mulia.

Keadaan sekarang yang dilanda wbak yang b4haya ini dan kerajaan terpaksa bertungkus lumus menjaga suasana
C0v 19 jadi tak perlulah mencari siapa slah siapa betul yang penting kita selamatkan negara kita dulu.

Kalau berpanjangan macam ni semua netizen akn terus bercakap cakap dan membuatkan keadaan semakin tak dapat
dikawal lagipun netizen punyai banyak masa maka lagi banyak la yang membawangnya.

Semoga semua pihak bersatu hati dan kembalikan kejernihan ikatan persaudaraan untuk rakyat Malysia.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : lobakmerah




Post a Comment

0 Comments