Hampir sebulan lebih suami pergi tapi Bunga dah dpt pengganti. Tak sangka tukang tilik ini dapat rasakan yang Ariel mahukan Bunga sebagai teman hidupnya.

Bunga Citra Lestari menerima sokongan dari keluarga dan rakan artis untuk bangkit daripada k3sukaran selepas suaminya, Ashraf Sinclair, pergi buat selamanya.

Seperti yang diketahui, Ashraf pergi buat selamanya pada usia 40 tahun akib4t s4kit jntung pada 18 Februari.

Penyanyi yang lebih mesra BCL dilihat tetap bersemangat untuk meneruskan hidupnya sebagai seorang ibu tunggal kepada anaknya, Noah Sinclair.

Ia bukan perkara mudah untuk BCL bergerak, apatah lagi mencari pasangan hidup baru. Walaupun demikian, BCL sering dijodoh-jodohkan dengan penyanyi dari band Noah, Ariel.

Akrab Dengan Ariel

Ariel dan BCL sering terlibat dalam beberapa projek kolabrasi, keduanya kelihatan sangat dekat antara satu sama lain.

Malah posting terakhirnya sebelum Ashraf men1nggal dunia adalah Muzik Video duet bersama Ariel
berjudul Mengh4pus Jejakmu.

Tukang Til1k Ramal Jodoh BCL

Paranormal atau tukan tilik popular di Indonesia yang dikenali dengan nama Mbak You akhirnya cuba menilik nasib tentang kedekatan BCL dan Ariel Noah.

Menurut Mbak You, BCL mempunya kriteria yang diinginkan oleh Ariel “Ariel suka perempuan yang berdikari, mempunyai prinsip, dan mempunyai karakter yang ada dalam diri BCL,” kata Mbak You seperti yang dilaporkan oleh Grid.ID.

“Dan BCL adalah sejenis wanita yang tidak terlalu bergantung kepada lelaki, dia jenis yang boleh berdikari, karakternya bukan seorang yang manja, dan itulah yang d1sukai Ariel,” lanjutnya.

BCL Tidak Memikirkan Mencari Pengganti

 

Walaupun begitu, BCL tidak memikirkan mencari seorang pengganti untuk Ashraf Sinclair .Kerana, Noah Sinclair masih menjadi tumpuan utama wanita yang akrab dipanggil Unge itu.

“BCL masih menutup perasaannya, keinginan hatinya.

Apa yang jelas adalah yang saya lihat hingga ke hari ini, BCL meletakkan fokus  lebih kepada anaknya,” katanya.

 

“Walaupun watak mereka sama-sama menyukai satu sama lain. Tapi kan belum tentu jodoh, mereka hanya berteman hingga saat ini,” katanya. Mbak You kemudian mencadangkan bahawa warganet tidak lagi menjodoh-jodohkan BCL dengan Ariel.

Selain itu, keadaan BCL yang kini masih berkabung.

“Kerana keadaannya masih bersedih, tidak sesuai jika kita menjodohkan orang apabila mereka kehilangan orang tersayang mereka, jadi ia tidak beretika dalam keadaan semasa,” katanya.

Mbak You merupakan seorang tukang tilik yang mend4kwa dapat melihat dan merasakan kewujudan makhluk dari dunia yang lain.

Di samping itu, Mbak You juga dikenali sebagai seorang peramal yang sering meramalkan masa depan orang terkenal seperti selebriti.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : bsm.kini,murai.my




Post a Comment

0 Comments