Sempat Memuat Naik Gambar Berdua Orang Ramai Cepat Buat Speku

Jika dijelaskan dimana hukum bekas pasangan suami isteri berjumpa adalah sama seperti dua orang yang ajnabi “asing” berlainan jantina berjumpa. Berkenaan hukumnya itu, ia perlu melihat kepada sesuatu keperluan. Sekiranya tidak ada keperluan, sedangkan perjumpaan membawa kepada memandang, dan bercakap secara mesra antara satu sama lain.

Pengecualian ini berdasarkan kadar keperluan sahaja dan tidak melebihi daripada keperluan. Jika tujuannya adalah untuk berseronok-seronok, maka tidak digalakkan. Sebahagian ulama berpendapat harus lelaki memandang wanita pada wajah dan dua tapak tangannya jika aman daripada fitnah dan tidak disertai dengan syahwat.

Baru ini , penyanyi serta pelakon Bella Astillah dan bekas suaminya, Aliff Aziz kelihatan di alam maya dimana dia memuat naik gambar di Instagram Story menunjukkan mereka berada di pusat bowling, ianya telah menimbulkan beberapa spekulasi dalam kalangan warganet yang menganggap cinta mereka berdua dah pun  kembali berputik.

Kedua-duanya mereka sempat memuat naik gambar kaki mereka mengenakan kasut khas untuk bermain bowling. Walaubagaimanapun, Bella ketika dihubungi, dia enggan mengulas mengenai perkara itu. Jelasnya, apa yang dilakukan nya itu adalah yang terbaik untuk anak mereka, Mohamad Ayden Adrean.

“ Dia perlukan ibu bapanya dan tidak boleh satu pihak sahaja. Lagipun kami tidak keluar berdua, sebaliknya turut ditemani ibu, adik dan beberapa anggota keluarga yang lain,” katanya pada pemberita.

Dengan itu pelbagai reaksi telah timbul di kalangan warganet berhubung gambar yang di ambil itu. Ada yang juga kelihatan mendoakan mereka, dan ada tidak kurang juga mengharapkan Bella tidak kembali bersama bekas suaminya itu. Bella dan Aliff telah berkahwin pada September 2016 dan telah pun bercerai dengan talak satu pada 16 Mei lalu.

Semoga kalian berdua ini dpt di satukan kembali bagi membesarkan anak yg masih memerlukan kedua dua orang tua nya itu.

Dah baca Jangn Lupa Sher Yer..

Sumber:monyethijau

 

 




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top