‘Rumahtangga Aliff Syukri dan isteri sedang diuji’ Bonda Rozita

Instagram merupakan satu medan untuk setiap selebriti berkongsi kehidupan kepada para pengikut mereka. Jadi, jika ada posting terbaru mengenai kehidupan peribadi mereka, sudah tentu menarik perhatian setiap netizen.

Bayangan sedang bersedih

Jika kita mengikuti perkembangan Instagram pengasas kosmetik terkenal Dato Seri Aliff Syukri dan isterinya, Datin Seri Shahida Abdul Rashid, sudah tentu dapat melihat perubahan di setiap muat naik mereka.

Seakan ada yang tidak kena dengan mereka berdua apabila kerap meluahkan rasa sedih dan tiada gambar bersama sekeluarga sejak kebelakangan ini.

 

View this post on Instagram

 

Abah sedih.. tapi abah terpaksa pergi..demi pernigaan abah.. Walau apa juga yang elanda Ketika abang sedang sedih ketika abang sedang tenat ketika abang sedang merana .. abg janji kepada anda semua untuk buat yang terbaik dalam akademik jutawan2 @as.legacymalaysia di mana perniagaan ini ..Abang lakukan seorang tanpa bantuan siapa dan juga pihak pengurusan yang baru konsep yang baru dan produk yang baru..Utk bantu lebih ramai orang… Yang ingin berjaya bersama abang . . abang akan matikan Pemborong abang akan matikan leader yang Tidak mengikut arahan dan abang akan pastikan semua orang yang menyertai abang akan mendapat imbuhan pada setiap bulan kepada anda semua yang ingin mengetahui bagaimana caranya untuk menyertai akademik jutawan2 dengan modal RM RM 50 korang boleh WhatsApp nombor telefon abang 014-7326471 Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan Akademi ini abang tak nak kongsikan di Instagram ataupun dekat Facebook sebab bahaya banyak pengasas produk yang lain cuba mengejar dan meniru abang korang harap faham okey

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Jarang bergambar dengan isteri sejak kebelakangan ini

Mereka juga dilihat seakan sibuk dengan hal masing-masing dan lebih tertumpu kepada anak-anak. Menguatkan lagi khabar angin mengatakan mereka mengalami masalah rumah tangga adalah posting daripada ibu Aliff Syukri iaitu Bonda Rozita Ibrahim di Instagramnya.

 

View this post on Instagram

 

Anak sayang , menantu sy sayng..Keduanya anak sy ..Aduhai ujian Allah ginilah jd Mak..Ujian balik haji namanya . Anak senang sy jauhkan diri.. anak susah sy datang.. .hidup ni x lepas ujian Allah hantarkan pd manusia ..dr org keliling, keluarga, harta benda.. kesihatan , rupa paras juga ujian ” sy sgt jaga hati dn niat dn pesan pd anak2 HATI2 jaga hati dn iman waktu dlm kesenangan ” . Susah senang berbalik kpd Allah sahaja kerana islam itu ialah pendamaian dn jawaban pd kesulitan “ sbb tu Mak cakap anak2 kuatkan pegangan agama” . Malam tadi kri ajak sy shooting “oh abg kosmetik”.. dia marah dgn ida sbb ida bayk tingkah ( sy faham dia sarat dn tersinggung dgn kri) Sbb Ida x nk shooting.. sy kata dgn kri, jgn buat hal cari pasal biarkan ida yg tgh sarat mengandung.. tlg hormati dia..” . Sy ckp dgn kri lagi, kalau kamu nak mak shooting dlm “ oh abg kosmetik” dgn 1 syarat.. “ko kena izinkan mak bercakap benda yg betul sahaja x ada yg tipu.. Mak xkan cakap benda tipu hormati prinsip Mak , yg tua dah nk mati pun ( sy hanya akn cakap benda benar saja) dn mak x kan nak yg yg drama2..sy tak suka . supaya ada pembelajaran dn ilmu dari setiap apa yg mak sampaikan.. mak dh tua syukri.. mak x kuasa nk layan ko semata2 layan glamour ko , tanpa pengisian ilmu..” . Bila dia setuju dgn syarat sy baru sy nk shooting .. bkn tujuan sy nk membela kebaikan anak sy ataupun menutup keburukannya.. dia tetap ada kebaikan dn masih banyak keburukan.. . Manusia x pernah lepas dgn ke khilafan.. maka sbgai ibu sy sentiasa menyokong yg mana baik dn sentiasa menentang kpd perkara yg salah di sisi islam..

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Isteri banyak ragam

Menurut Bonda Rozita, anak lelakinya itu telah memarahi isterinya kerana dikatakan banyak raga. Hal ini disebabkan datin shahida sedang hamil dan keengganannya melakukan pengambaran bagi saluran YouTube TV Oh Abang Kosmetik.

Malam tadi Kri ajak saya shooting “oh abg kosmetik”.. Dia marah dgn Ida sebab Ida banyak tingkah ( saya faham dia sarat & tersinggung dgn Kri) Sbb Ida tak nk shooting. Saya kata dgn Kri, jgn buat hal cari pasal biarkan Ida yg tgh sarat mengandung.. Tlg hormati dia..”

Semoga semua orang merasa mertua baik macam ni

Sehubungan dengan muat naik yang dibuat oleh Bonda Rozita, rata-rata pengikutnya bersetuju dengan apa yang diperkatakan wanita lewat 50-an itu.

Walaupun ada yang tertanya-tanya mengenai apa yang berlaku antara pengasas kosmetik tersebut dengan isterinya, namun mereka tetap mendoakan agar rumah tangga pasangan tersebut kembali utuh dan berbaik semula demi kebahagiaan masing-masing.

Moga Dato dengar kata bonda

Semoga jodoh Dato’ dan Datin berkekalan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. page Kami

sumber : bonda rozita ibrahim   kredit : ohmymedia




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top