(Video) Juruterbang Buat Kejutan, Terbangkan Pesawat Yang Dinaikki Ibu Dan Ayahnya Buat Pertama Kali

Tiada apa yang dapat digembirakan oleh anak-anak selain daripada memberikan mereka senyuman dan kebanggaan terhadap kejayaan kita. Walaupun ianya dilihat kecil tetapi tetap mengembirakan hati mereka.

Sama seperti kisah juruterbang ini yang melihat pergorbanan ibu bapa untuk membesarkan dan memberikan pendidikan hingga ke peringkat tertinggi.

Sebagai tanda kasih sayang anak terhadap kedua ibu bapanya, buat pertama kali dalam impiannya untuk menerbangkan kedua ibu bapanya sendiri dalam kapal terbang tercapai. Rapheal Leong sanggup menukarkan waktu bekerja dengan rakannya semata-mata untuk menerbangkan kapal terbang yang dinaiki oleh kedua ibu bapanya.

Ibu bapanya yang baru saja menghabiskan cuti di Ho Chi Minh, Vietnam dan ingin pulang ke Singapura.

Seperti dalam video ini, Rapheal mengalu-alukan kedatangan penumpang dalam pesawatnya. Kemudian, pesawat JetStar Asia 3K558 kembali ke Singapura adalah sebuah penerbangan yang istimewa buat dirinya kerana ketika ibu bapanya terbang dalam pesawat yang akan dia pandu sendiri.

Lucunya, semasa dia membuat pengumuman tersebut, ibunya sedang berada dalam tandas. hasnya auahnya saja yang melambai dari jauh. Ini adalah satu impian besar anak mereka setelah bergelar seorang juruterbang.

 

Sumber: Mashable




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top