‘Aku Tak Boleh Tahan Aku Kena Buat Juga Video Ini’ Michael Ang Tempelak Pada Siapa Ye

Pengarah dan penerbit, Michael Ang ada berkongsi satu video menerusi akaun Instagram miliknya.
Micheal telah meluahkan rasa marah kepada semua pengguna media sosial yang gemar berkongsi masalah peribadi di laman media sosial.

Menurut pengarah yang berusia 43 tahun itu berkata kita sebagai pengguna media sosial tidak sepatutnya melakukan perkara sedemikian. “Assalamualaikum semua okey aku dah tak boleh tahan dah aku kena juga buat video ni aku tak faham engkau orang semua ni,

“Engkau nak cerai cakap dalam Instagram lah dalam Twittter lah kau berg4duh dengan nenek bapa korang p4kul pun nak letak kat Instagram lah.

“Engkau letak gambar-gambar b4gel ko kat Instagram dah kenapa ? Tak ada kerja lain ke ? Kalau kau nak berg4duh, engkau cari orang tu kalau keluar dengan orang tu bersemuka berg4duh.“Tak payah nak bagi tahu satu dunia yang ko berg4duh

“Engkau orang lepas tu mulalah kata buka aib orang, tuhan tutup aib engkau lah apa lah,”katanya.

Dalam pada itu, Michael juga memberi nasihat kepada semua pengguna media sosial untuk tidak lagi berkongsi perkara yang terlampau peribadi di laman media sosial. “Nak gaduh gentleman lah pergilah cari orang tu berbual tak payah bagitahu satu dunia kau nak cerai pun cerailah betul-betul cerailah depan bini kau tak payah kau cerai kat Instagram ke, Whatsapp ke,

“Tak ada kerja lain ke korang? Semua ko nak bagitahu satu dunia tahu dan lepas tu nak minta simpati minta sokongan,”katanya dalam rakaman video tersebut.

Video

Malah, peminat juga bersetuju dengan kata-kata yang dilontarkan oleh pengarah drama bersiri Suri Hati Mr.Pilot itu.

Semoga apa yang disampaikan oleh Michael ini dijadikan panduan dan pengajaran kepada kita semua.

Video : Instagram Michael Ang kredit : mediahiburan




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top