Jom tengok apa Ismail Izzani buat sampai mak dia tegur.

Ismail Izzani adalah salah seorang penyanyi baru yang dikategorikan sebagai budak budak baru nak up (BBNU).

Baru baru nie bukan main penyanyi muda, Ismail Izzani nie menari lagu Kill This Love. Ibaratnya macam penuh penghayatan, dengan lenggok yang cukup lembut.

Perkongsian video di laman Instagram penyanyi Luar Biasa itu mendapat dekat 700,000 tontonan dengan hampir 7600 komen.

Ramai juga yang tinggalkan komen, termasuk selebriti misalnya Zizan Razak antara yang memberi respon gurauan.

Dibangaangkan terus Ismail Izzani nie hahaha… gurau kasar betul Zizan Razak… harap BBNU nie tak ambik hatilah kan.

Selain Zizan Razak, Wany Hasrita turut mengatakan ingin menyekat Mail selepas melihat video ini. Siap ada yang cakap benda boleh block buat apa nak tunggu… Hahaha benda boleh bergurau buat apa seriuskan.

Pada masa sama, Ibu kepada penyanyi ini turut memberi reaksi mempersoal mengapa tarian ini dirakam dan dikongsi.

Kan mak dah tegur tue… hihihi siap mak nak pulas telinga kat siapa yang cakap perkataan tak bijak tue… siapa yang cakap ada berani angkat tangan tak?

Bagus betul mak si Ismail Izzani nie boleh bergurau dengan anak dia kan.

Melihat tarian yang Ismail Izzani buat nampak sangat lembutnya… Ozlyn pun komen cakap macam tak de tulang… dah macam beluncas je dia tengok. Memang betul lembut tarian si Mail nie.

Ada yang ingatkan anak si Ozlyn yang dalam video nie. Yela dari belakang nampak sama je kan.

Tapi yang nie memang kelakar siap ada yang perasan si Mail nie pakai seluar terbalik.

Yang selalu seluar jenama kat belakang nie seluar EPL je kata warganet. Memang powerlah mata dia siap nampak si Mail pakai terbalik. Mungkin dah fesyen dia pakai macam tue kat rumah kot.

Meh layan video dia menari memang ramai yang dah tonton.

Betul punye lembut badan dia

Posted by ceritakaki5.com on Saturday, May 4, 2019

Amacam dah tengok tak video tarian si Mail nie? Apa komen korang kelakar ke tak? Komen sikit nak gak tau hihihi

The post Jom tengok apa Ismail Izzani buat sampai mak dia tegur. appeared first on Lubok Viral.




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top