Tindakan Pekerja Kedai Mamak Terkenal Ini Terima Kutukan Ramai, Lihat Apa Yang Dilakukannya

Viral di media sosial video seorang pekerja restoran mamak melakukan sesuatu yang tidak sepatutnya sehingga menimbulkan rasa jijik netizen yang menonton video tersebut.

Dalam kejadian yang tidak diketahui lokasinya itu berlaku di sebuah restoran mamak menunjukkan seorang pekerja lelaki membungkus papadom.

Sebaik saja memasukkan papadom dalam plastik, pekerja itu memerhatikan keadaan sekeliling dan setelah dipastikan tiada yang melihatnya, dia meniup plastik itu agar ia kembung lalu diikat sebelum dijual kepada pelanggan.

Tidak hairanlah pelanggan seringkali melihat plastik berisi papadom itu sentiasa berada dalam keadaan kembung dengan sangkaan papadom itu tidak akan lemau. Tetapi video kebenaran menunjukkan sebalik.

Rahsia plastik papadom kembang macam belon 😂😂😂

Posted by Raja Lepak on Thursday, April 25, 2019

Tindakan pekerja terbabit adalah adalah tidak sepatutnya dilakukan. Selain membabitkan isu kebersihan, juga dibimbangi akan berlakunya jangkitan penyakit, kuman, bakteria pada pelanggan.

Rata-rata pelanggan yang menyaksikan video tersebut nyata hampir muntah apabila geli membayangkan papadom yang dibungkus tersebut berbau mulut mamak berasal dari india.

Geli melihat video tersebut, ramai yang meninggalkan komen berbentuk kcman dan berjanji tidak mahu makan di mana-mana kedai mamak nasi kandar lagi.

The post Tindakan Pekerja Kedai Mamak Terkenal Ini Terima Kutukan Ramai, Lihat Apa Yang Dilakukannya appeared first on Lubok Viral.




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top