Teruk Zara Zya kena kondem dengan nak berniaga

Zaman sekarang ramai yang mencari pendapatan dengan berniaga. Tak kiralah perniagaan apa sekali pun, ramai yang cuba untuk menceburi perniagaan tersebut dan ingin berjaya di dalam perniagaannya. Termasuklah golongan selebriti tanah air.

Golongan artis ini dilihat meniaga bagi mendapatkan pendapatan yang konsisten kerana jika mengharapkan pendapatan daripada bidang seni ianya tidak tetap.

Termasuklah Zara Zya yang dilihat gigih berniaga pelbagai produk. Namun dalam kegigihan meniaga ada juga yang tak berapa suka golongan artis meniaga termasuklah Zara Zya sendiri.

Zara Zya meluahkan rasa sedihnya sering dikeccam dicaaci makki oleh orang yang tidak bertanggungjawab sebab iri hati dengan Zara Zya kerana dia menceburi bidang perniagaan. Kemonlah wei orang tue mencari rezeki yang halal pun ko nak kacau.

Nasib baiklah ada rakan rakan artis yang masih support Zara Zya. Janna Nick antara rakan artis yang sentiasa memberi sokong kepada rakan rakan artis yang lain termasuk Zara Zya semasa mereka dalam keadaan susah.

Sikap macam nie memang diperlukan supaya rakan artis yang susah tidak merasakan mereka keseorangan dan masih ada yang sanggup membantu apabila mereka dalam kesussahan.

Hafreez Adam seorang rakan yang baik kepada Zara Zya juga sentiasa menyokong dan meminta agar dia sentiasa kuat walau apa pun halangan yang datang.

Alhamdulillah ada juga followers dan peminat yang memberi sokongan. Setuju tutup je komen tue. DM jugak yang kuutuk tue. Zara Zya kena keras n tegas biar orang tue tak boleh nak main main dan senang senang nak kuttuk orang. Yang DM terus tue paparkan je kat insta biar ramai yang tahu siapa orangnya.

Ada yang beri sokongan dengan mendoakan agar beliau. Ada juga yang memberi semangat supaya terus berniaga jangan layan kepada yang mengutukk kalau tidak kita yang akan kebuluran bukan diaorg nak bagi kita makan pun betul tak?

Ada yang cakap dia tak cantik macam Zara Zya tue yang jeles kan… So abaikan je… mereka followers akak tetap support akak. Terbaiklah follower follower semua.

Netizen nie memberi tips untuk kekal berniaga dan berjaya dalam berniaga kepada Zara zya. Tengok lah Dato Alif Syukri walaupun perangai ramai yang tak berapa suka kerana Dato Alif syukri selalu gedik gedik tetapi sikap cekal dalam meniaga memang perlu dicontohi.

Jadi Zara Zya perlu buat tak peduli je dengan kata kata orang yang ingin menjatuhkannya.

Jadikan segala kecaaman itu sebagai pembakar semangat dan cabaran untuk berjaya dalam bidang perniagaaan.

InsyaAllah akan ada yang ramai akan sokong Zara Zya nanti. Just fikir positif je ye abaikan langau langau diluar sana.

Tengok tue masih ramai yang menyokong, jangan risau nanti akan ada yang membuat belian dan laku keras. Yang penting usaha dan doa jangan lupa.

Ashraf Muslim pun meminta supaya Zara Zya bersabar ambil sebagai hadiah agar kita menjadi lebih tenang dan berjaya dalam hidup.

Orang yang macam nie yang sentiasa bussuk hati tak perlu dilayan. Spesis macam nie memang tak kan pupus.

Nie apa yang buat Zara Zya kecik hati sangat. Mulut tak ada insurance kan? Cakap tak pernah nak fikir perasaan orang lain. Berniagalah secara sihat bukan nak kasi orang jatuh.

So just ignore them dan move on and always positive.

 

 

The post Teruk Zara Zya kena kondem dengan nak berniaga appeared first on Lubok Viral.




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top