Mat Sajat Beritahu Yang Dia Masih Perawan Lalu Aliff Syukri Memintanya Untuk Buktikan

Pengasas kosmetik yang kini bergelar selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri ada memuat naik sepotong video bersama rakan niaganya, Sajat di Instagram.

Setelah sekian lama tidak bertemu selepas Sajat, akhirnya dua rakan ini bersua.

Bagaimanapun apa yang menarik perhatian sudah tentulah gurau kasar di antara mereka berdua yang sekali gus menerima reaksi pelbagai netizen.

Penyanyi Abang Nak Tegur itu secara menyergah Sajat sampaikan melatah teruk. Sajat memberitahu bahawa dirinya masih perawan lalu Aliff memintanya buktikan perawanannya itu.

Tonton video ini untuk saksikan gelagat mereka berdua.

Kalau Dah Jntan Tuu Memang Bermisailahh Kann

Malah, Aliff sempat menyakat Sajat dimana Sajat beritahu dia tau mana haram atau tidak.Si Aliff pun perli teruk kerana Sajat berpakaian menyerlah lepas tu nak cakap bab halal haram.

Sebelum nie terlantar sakkit misteri, sekarang boleh pulak muat naik video. Cepat betul dia sihatkan?

Betul ke dah sihat atau dia kuatkan diri saja. Tak pun sebelum ini memang saja je buat gimik buat buat sakkit? Kalau betul dia buat buat gimik memang dasar … lah dia nie.

Dalam video yang terbaru nie boleh pulak dia borak macam tak pernah sakkit kan?

Tapi yang kelakar lain pulak netizen tengok dan dengar. Ada yang dengar dan cakap suara sajat mcm suara abg saleh upin ipin. Klu dengar betul betul  mcm sama lah dgn abg sally.

Ada yang komen sihat terus lan pulak… ari tue bkn main nazak lagi… wayang jer la… orang macam nie kalau betul betul nazak nanti ada yang nak percaya tak?

Pastue boleh pulak cakap mak mak orang ada misai macam dia. Eh eh dia nie… kau yang jantan memang lah ada misai. Nie nak samakan dengan mak aku lak.

Siap kena sekolah lagi… kau yang ada kumis… pompuan tulin mana datangnya kumis. Lepas tue ketara pulak. Orang perempuan ada bulu roma halus je bukan kumis ok.

Komen nie win… kenapa aku takde misai hm aku budak lagi ke? Ada yang suruh check ic lagi nasib dia check berbinti… lain lah sajat berbin kan? Lepas tue ic xjumpa asyik hilang je hahaha

Lepas tue ada pulak bengkak… cakap kena gigit semut. Semut mana yang nak gigit kau abg jat… nie kena gigit semut ke kena coach yin yg gigit? Ada je komen netizen nienkan?

Alamak netizen nie memang takde tapis ke? Bibir abg jat memang macam tue lah. Tak baik tau cakap bibir abg jat macam itik. Yang nie bukan setakat berkumis berloceeng lagi tambah netizen lagi… gelak lah baca komen komen nie.

Abg jat lain kali jangan tipu ye budak kecik 8 tahun pun perasan abg jat ada misai tau… mane boleh sorok abg jat.

Siap ada netizen tanya abg jat nie lidah pendek ke? Tolong jawap sikit abg jat. Hihihi tapi dengar memang macam pendek je kan. Ops jangan marah ye abg jat.

Ok  lah admin belanja video sajat satu mari tengok. Betul ke nampak nampak kumis abg jat. Mungkin abg jat lupa nak cukur nie.  Yela kan baru lepas baik dari penyyakiit misteri tak ada masa lah tue nak cukur bersih bersih kan.

Lihat Rakaman Video Dibawah

Sumber IG Sajat & AliffSyukri




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top