Biarkan anakk jatuuh katil, ini respon Syatill Melvin

Setiap insan yang normal pastinya mengimpikan hidup berpasangan. Setiap insan yang berpasangan pula pastinya mengimpikan untuk mendirikan mahligai perkahwinan. Dan setiap perkahwinan pastinya mengimpikan kemunculan zuriat yang akan membahagiakan rumahtangga tersebut.

Sebut berkaitan perkahwinan dan zuriat ni, semestinya ia merupakan ketentuan Tuhan. Ada yang bunting pelamin, ada yang dapat zuriat awal, ada yang dapat lewat dan kesian juga pada yang tiada rezeki untuk menimang cahaya mata.

Kepada yang lambat dapat tu pastinya akan melakukan apa saja seperti membuat pemeriksaan kesuburan dan ada juga yang berubat secara tradisional seperti berurut atau makan ubat ubat kesuburan.

Apa yang pastinya, setiap pasangan yang mengimpikan cahaya mata perlulah berusaha keras dan tidak berputus asa.

Dan apabila dah dapat cahaya mata tu perlu lah dijaga dan dididik sebaik mungkin. Kan itu adalah anugerah yang tak semua orang dapat. Even Bang Jat pun teringin nak menimang cahaya mata tau.

Hehehe.. masuk cerita Bang Jat ni sampai ke tahun depan pun belum tentu habis.

Berbalik kepada cerita tentang cahaya mata ni, selain daripada kesihatan dan kasih sayang, antara perkara penting lain yang perlu dititik beratkan oleh ibu bapa adalah keselamatan anak mereka.

Akhir akhir ni admin tengok ibu bapa ramai yang kurang menitik beratkan aspek kesihatan dan keselamatan anak anak.

Mungkin kerana kesibukan bekerja dan tuntutan hidup untuk menambahkan pendapatan isi rumah, ramai dalam kalangan ibu bapa mengambil keputusan untuk menjadi dual income parent. Tak faham? Maksudnya kedua dua mereka bekerja la.

Bila dah dua dua bekerja ni maklum saja la, anak pun dihantar ke nursery ataupun pengasuh. Sibuk mencari wang katanya. Jangan nanti kita dah tua, anak anak bagi alasan yang sama dah la ye. Terdampat pulak kita nanti kat rumah penjagaan orang tua.

Admin mintak mintak nasib admin dan korang nanti tak jadi camtu la ye.

Berbalik kepada penjagaan anak anak terutamanya kanak kanak, untung la kepada mereka yang memiliki peluang untuk menjaga sendiri anak mereka. Tapi bila dah jaga tu kena la jaga betul betul ye. Jangan abaikan keselamatan mereka.

Sebut tentang keselamatan kanak kanak ni admin nak kongsikan satu rakaman kanak kanak ni yang dirakamkan oleh ibunya. Ibunya pula merupakan pelakon Malaysia yang juga berkahwin dengan artis lelaki terkenal.

Siapa lagi kalau bukan pasangan suwit muit ni, Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin.

Baru sebentar tadi ibu yang sarat mengandung anak ketiga ini memuat naik viideo aksi anak kedua mereka, Sheriv Samheizy. Dalam rakaman tersebut anaknya sedang melompat lompat di atas katil lalu terjatuh ke bawah. Tinggi jugak dia jatuh tu. Jom kita tengok.

Bahaya betul. Nasib baik.

Posted by Rakan AntiViral on Saturday, April 6, 2019

Fuhhh.. nasib baik la ada tilam kat bawah tu kan? Bahaaya betul. Patut la Syatilla masih boleh ketawa kuat kuat camtu. Sebab dia tau anak dia tak apa apa. Ibu mana yang tak sayang anak kan?

Ini bukanlah pertama kali anak beliau buat aksi terjun sebegitu. Admin tengok ada sebuah viideo lagi ni pun lebih kurang sama jugak. Berani betul. Jom tengok yang ni pulak.

Ish ish ish.. berani sungguh la dia ni.

Posted by Rakan AntiViral on Saturday, April 6, 2019

Slumber je dia terjun kan? Nasib baik le bapanya, Shaheizy Sam sempat sambut.

Boleh latih jadi penerjun negara ni. Hahaha. Macam macam hal la kan? Ntah camne le perangai anak ketiga kepada pasangan ni nanti. Mesti jenuh jugak nak jaga kalau rajin terjun terjun macam abangnya.

The post Biarkan anakk jatuuh katil, ini respon Syatill Melvin appeared first on Lubok Viral.




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top