Aksi mesra melampau lelaki Bangla dan wanita tempatan dalam LRT yang dirakam ini mendapat reaksi pelbagai

Malaysia yang terkenal dengan destinasi yang menarik dan makanan yang enak seringkali menjadi destinasi tumpuan pelancong asing untuk kunjung bertandang.

Tidak cukup dengan itu, Malaysia juga menawarkan pelancongan perubatan di mana rakyat negara asing boleh mendapatkan rawatan perubatan di hospital hospital swasta di sini yang mana kos perubatannya adalah jauh lebih murah dan berkualiti daripada negara mereka. Malaysia juga terkenal sebagai salah sebuah negara yang menawarkan pakej perlancongan perubatan yang terbaik di dunia.

Selain dari itu, Malaysia juga menawarkan peluang pekerjaan dan pelajaran untuk warga negara asing melalui kolej serta universiti awam dan swasta.

Maka tak hairan la kita dapat melihat ramainya longgokan warga negara asing di negara kita. Ada yang tinggal melalui permit dan visa yang sah, ada juga yang sebaliknya. Macam macam jenis warna kulit yang dapat kita lihat.

Di sebalik keuntungan dari sudut ekonomi dan pembangunan yang dibawa masuk oleh mereka, tak kurang pula kegiatan aktiviti jnayah dan sosial negetif yang dicetuskan oleh mereka.

Tidak dinafikan bahawa setiap negara mempunyai budaya yang berbeza. Maka apabila terdapatnya kemasukkan warga negara asing ini akan menyebabkan berlakunya pertembungan budaya.

Malaysia yang terkenal dengan adat ketimuran semestinya mengunjurkan agar masyarakatnya bersopam santun dan ramah mesra. Lain pula jadinya dengan sebuah rakaman yang admin jumpa ni.

Rakaman tersebut memaparkan aksi seorang lelaki dipercayai Bangla yang sedang berpelukan mesra bersama seorang gadis warga tempatan. Bukan main mesra lagi dorang di khalayak awam.  Tau la hidung tu mancung macam hero hindustan. Romantik pulak tu.  Patut la gadis tempatan mudah jatuh hati. Jom kita tengok.

Patutla ramai awek2 di luar sana tergila2 dengan mat bangla,selain hidungnya mancung2 dan tengok sendiri..

Posted by Friends Of Malaysia on Monday, April 1, 2019

Aksi mesra mereka di tempat yang dipenuhi orang awam sebegitu adalah tidak wajar dan sememangnya menjjikan. Geli juga mata admin tengok. Macam tu jugak dengan warganet yang mengomen.

Ada yang sangat mrah dengan aksi mereka dengan mengatakan bahawa aksi sebegitu tidak sewajarnya dipaparkan untuk tontonan umum.

Ada juga pihak yang mengatakan bahawa gadis tersebut bukanlah warga negara tempatan sebaliknya gadis dari negara jiran. Taknak claim ya kali ni dong? Oooppss

Rakaman yang berdurasi tujuh minit itu menunjukkan bahawa pasangan tersebut sememangnya tidak mempedulikan orang lain yang berada di sekeliling mereka. Malahan mereka semakin rancak beraksi mesra dengan berlegar di tempat lain yang pula.

Tapi macam biasa la. Bila dah dapat kat makcik ngan pakcik bawang ni habis semua orang dia nak kata. Yang tukang rakam pun tak terlepas dari terkena tempias percikan air bawang yang ternyata amat pedih lagi memilukan.

Bangla tu admin tengok macam duk tengah tahan diri je tak sabar nak sampai ke rumah.

Yela, kalau dah depan orang ramai pun sanggup buat camtu, apatah lagi kalau dah sampai rumah. Mau tak sempat buka kasut pun dia dah start buat kerja.

Apa yang patut kita buat ye dengan dorang ni?

The post Aksi mesra melampau lelaki Bangla dan wanita tempatan dalam LRT yang dirakam ini mendapat reaksi pelbagai appeared first on Lubok Viral.




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top