Kalau kena kat keluarga aku memang masak la COO nie

Belum pun reda dengan isu teng king keluar pulak isu main kepala orang.
Nampak sangat ramai yang tak berapa suka cara COO ini bekerja. Dalam Video Teng king dia mema rahi pekerjanya kerana tidak turn padang dan asyik duduk pejabat sahaja. Ada betul juga tindakan dia, siapa setuju senyum sikit, kepada yang tak senyum tue kira tak setujulah kan.

Tetapi kali ini dia dikatakan mengajar menanam kelapa sawit dengan menggunakan kepala orang. Apa lah tak ada cara lain ke nak buat contoh??? Main kepala kot. ramai netizen yang tak berapa suka dan gemar dengan cara COO ini. Ramai yang ma rah dan mengeluarkan kata kata ke sat kepada COO ini.

Boleh je rasanya dia guna bahagian lain untuk jadikan contoh, perut ada, lengan ada, kaki ada tapi kenapa nak guna kepala??? betul betul bagi orang pa nas dia ni. Seorang netizen betul ma rah dengan cara COO ini, netizen ini maklum kalau kena kepada bapa atau sedaranya pasti benih sawit dalam polybag atas kepala COO ini. Tak kiralah dah minta izin ke tidak yang penting jangan suka mainkan pekerja bawahan sesuka hati.

Tapi yang peliknya ada juga yang menyokong cara COO ini, mereka mengatakan bahawa COO ini mempunyai pengetahuan yang luas dalam bidang R&D penanaman sawit dan kementerian harus melahirkan lebih ramai COO begini bagi menaikkan kembali industri kelapa sawit negara. Ada juga yang puji pencerahan yang diberikan oleh COO ini hebat dan kita semua harus lebih positif di dalam menimba ilmu yang berharga walaupun dengan cara perkongsian yang keterlaluan.

Boleh lah tengok komen komen mereka di bawah ini. Min ni tak pandai bab bab tanam menanam pokok ni. tanam orang min bolehlah sikit sikit masa dulu jadi tok adi jap kat kampung.

Pelbagai komen yang diterima berkenaan isu ini. Harap selepas ini isu seperti ini tidak berulang.

COO Felcra ajar cara tanam kelapa sawit gunakan model kepala manusia. Bangang apakah dia ini? Bagaimana nak tanam buluh patutnya. Kena pakai model kepala bana dia pula.Sat lagi mesti ramai jakun2 mai kelupoq membela dan suruh husnuzhon dgn tindakan coo tu buat demo. Apa agak2nya perasaan anak2, isteri dan sedara mara pakcik baju merah tu bila tengok video ni??

Posted by Tok Usin Ceroii Original on Tuesday, 5 March 2019

Komen sikit pendapat anak anak pengusaha kelapa sawit

The post Kalau kena kat keluarga aku memang masak la COO nie appeared first on Lubok Viral.




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top