” Susah Payah Buat Birthday Girl Atas Bukit, Last-last Ermm.” Ini Komen Balas Netizen Kepada Kamal Adli

” Saya nak cakap gambar tu memang gambar saya. Yang tak pakai tudung tu. Cuma gambar di bilik tu bukan saya. Saya tak tahu kenapa orang nak satukan gambar tu dengan gambar saya sedangkan itu bukan saya,” ujarnya.

Dalam pada itu menerusi status permohonan maafnya di Instagtram sehingga Selasa mendapat lebih 164,000 tanda suka dan lebih 10,400 komen.

Namun antara komen menarik perhatian apabila aktor yang pernah dikaitkan menjadi kekasihnya iaitu Kamal Adli turut memberi kata-kata nasihat.

” Stay strong ya. Allah kan ada,” tulis Kamal berserta emoji senyum dan tutup muka.

Namun nasihat itu tidak mendapat balasan Emma sebaliknya wanita itu meninggalkan komen kepada peminatnya.

Komen ditinggalkan Kamal itu turut mendapat tempias apabila ada netizen yang berharap semoga Kamal dijodohkan dengan wanita solehah.

Selain Emma, dunia hiburan turut dikejutkan dengan penyebaran foto memperlihatkan seorang wanita berambut pendek mirip pelakon Fathia Latiff sejak Ahad lalu.

Terdapat juga netizen yang membalas komen Kamal Adli, mengimbau kejujuran dan kesungguhan beliau memenangi hati Emma.

” Susah payah buat bithday girl kat atas bukit kan last-last ermmm.. redho jer lah”, komen seorang netizen bernama Suhaila.

” Yes kamal u deserve a better partner.. Syukur alhamdulillah allah bg petunjuk awal..” komen netizen bernama Hana

Namun ada juga yang persoalkan komen Kamal Adli itu yang dianggap sebagai ‘menganjing’. ” Hahaha sy baca macam perli je..tapi ayat baik” komen pemilik IG bernama Sweethoney.

Sementara itu, penyebaran foto tidak bertudung yang mengundang kecaaman ramai, pelakon Emma Maembong akur untuk mengakui kesilapan itu dilakukan dirinya tanpa paksaan sesiapa.

Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail, 27, berkata dia mengakui dirinya lalai kerana melakukan perbuatan itu dan meminta netizen tidak menyalahkan mana-mana pihak.

“Saya nak minta maaf sebab lalai. Minta maaf dan (minta) ampun kepada netizen. Tapi saya harap netizen tidak salahkan kawan-kawan, orang sekeliling, keluarga dan ibu atau ayah saya.

Emma nafi dia adalah individu dalam foto di celah kangkang Syed Abdullah.

” Sebab memang 100 peratus bukan salah mereka tapi salah saya sendiri. Kawan-kawan tak ada kena mengena.

” Bukan salah mereka. Salah saya sendiri,” kata Emma ketika dihubungi mStar Online.

Laman sosial pada Isnin kecoh dengan penyebaran dua foto Emma tidak bertudung bersama Syed Abdullah Syed Abdul Rahman iaitu abang kepada Menteri Belia Dan Sukan, Syed Saddiq.

Bagaimanapun, Emma menafikan dia adalah individu dalam sekeping foto yang memperlihatkan seorang wanita di celah kangkang Syed Abdullah.

“Saya tak tahu kenapa orang nak satukan gambar tu dengan gambar saya sedangkan itu bukan saya.” kata Emma Maembong

Malah pelakon, Emma turut mempersoalkan tindakan segelintir pihak yang melalukan ‘super impose’ fotonya pada foto seorang wanita yang dirakam dalam bilik bersama pemuda itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Newsviral

Sumber: mstar & ig emma




Lagi Menarik Di ViralSini :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top